Blaghat Hussain Sayed Hasni Sahab, Aap ne apni tehrir maen Hazrat Aadam a.s. k Makhsoos kirdar se mutaaliq Hamarey Maktab k 2 garohon ki muzaad fikr se rooshanas kia. Taajub hae k wo dono garoh Ahl-e-Bet a.s. se final faesla Q nahin letey k aadam ka gandam khana Gunah tha ya k nahin. Maamla agar Aadam tak hi rehta tau ghanimat thi lijye ab zara Soora-e-Alfatah ka tarjuma padhye, " HUM NE AAP KO YE FATH-E-MOBIN ISSI LIYE ATA KI HAE TA K ALLAH TAALA AAP K WO GUNAH JO PEHLEY SADIR HO CHUKEY HAEN YA JO ISS K BAAD SAR'ZAD HON GE, MAAF KAR DE. ( 48-102 ), Hamarey aksar wo Deeni bhai jo Asmat-e-Anbia k qael nahin wo bhi yahi farmatey haen k ...... Hazraat Anbia a.s. ko naboowat hasil honey k baad se agar lagh'zisheyn sarzad nahin hoti theen tau ye iss maen unn ki zati seerat-o-kirdar ka koi kamal nahin hota tha, Allah unn se laghzisheyn sadir nahin honey deta tha. Sochney ka muqaam hae k agar yahi soorat thi tau phir RasoolUllah s.a.w.a.w. ki zindagi ko hamarey liye USWA-E-HASANA kis tarah qarar diya ja sakta hae ? Jis hasti se Khuda khud Gunah na sar'zad honey de, uss ki zindagi hum insanon k liye kis tarah namoona ban sakti hae ?? Wo hazraat yebhi kehtey haen k Allah Taala pehley tau unn se gunah sarzad kara deta hae aur phir unn ki maghferat ka saman paeda karta hae. Sochney ka muqaam hae k wo Anbia Karaam a.s. ko kis mushkil ka samna padta tha k wo khud inn gunahon k zimadar nahin, Allah unn se ye sab kuchh karata tha. Inn hastiyon k paas iss baat ko sabit karney ka koi zarya nahin tha k wo nahin balkey Khuda zimedar hae aur uss ne LOH-E-MEHFOOZ maen bhi yahi likh rakhkha hae. Soora-e-Fatah Nabi-e-Kareem s.a.w.a.w. ki zindagi k bil'kul aakhri ayyam maen nazil hooi, Maasiyat ya ZANB k tarj
3
بلاغت صاحب ! آپ نے سورہ فتح کی آیت نمبر 2 نقل کی ہے اور وہاں لفظ "ذنب" استعمال ہوا ہے ، اور جس سے لوگ یہ سمجھتے ہیں کہ یہاں مراد گناہ ہے ، حالانکہ عربی لغت میں "ذنب" کا مطلب گناہ نہیں ہوتا بلکہ ذنب سے مراد وہ کام ہوتا جس کے انجام سے انسان کو تکلیف اٹھانی پڑے ، انسان کی جو خطائیں ہوتی ہیں ان کو گناہ بھی اسی لئے کہا جاتا ہے کہ ان خطائوں اور نافرمانی کی وجہ سے اللہ ان کو ذوزخ میں ڈالے گا ، جس سے ان کو تکلیف ہو گی
اب یہاں سورہ فتح کی اس آیت کا مطلب یہ ہے کہ فتح مکہ کی سورت میں اللہ نے رسول اللہ کے وہ مصائب جو انھوں نے اسلام کی سر بلندی ، تبلیغ ، کفار کی سختیوں کی صورت میں جو مصائب و تکالیف اٹھائی ہیں ، وہ دور کر دی ہیں کیونکہ فتح مکہ کے بعد اسلام پھیل چکا تھا ،اللہ نے ان سب پچھلی و آگے آنے والی تکالیف کو دور کر دیا ۔چنانچہ اس آیت کا رسول اللہ ع کی عصمت کے حوالے سے کوئی تعلق نہیں ۔
No comments:
Post a Comment